وَمَآ أَرْسَلْنَا مِن رَّسُولٍ إِلَّا لِيُطَاعَ بِإِذْنِ ٱللَّهِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُوٓا۟ أَنفُسَهُمْ جَآءُوكَ فَٱسْتَغْفَرُوا۟ ٱللَّهَ وَٱسْتَغْفَرَ لَهُمُ ٱلرَّسُولُ لَوَجَدُوا۟ ٱللَّهَ تَوَّابًۭا رَّحِيمًۭ

Dan Kami tidak mengutus seseorang Rasul pun melainkan supaya ia ditaati dengan izin Allah. Dan kalaulah mereka ketika menganiaya diri mereka sendiri datang kepadamu (wahai Muhammad) lalu memohon ampun kepada Allah, dan Rasulullah juga memohon ampun untuk mereka, tentulah mereka mendapati Allah Maha Penerima taubat, lagi Maha Mengasihani. (an-nisa' 4:64)

Friday 16 November 2012

light rail

assalmualaikum =)

salam maal hijrah semua, semoga hari esok lebih baik dari hari ini,insyaALLAH...

ok sebenarnya after sudah lama memiliki baby ni skang saya sudah mula ingin menjinak-jinakkan diri dalam mendalami ilmu photography... ramai sifu-sifu dan orang-orang hebat yang saya jumpa dalam dunia photog ni... diorang semua memah expert habis laaa... teruja sangat kalau dapat menuntut ilmu dengan mereka.

aritu saya ade outing with member and sifu-sifu, perhhh mereka-mereka memang sangat hebat sal photog ni...

banyak yang saya nak menuntut ngan mereka semua ni...


masa weekend lepas kawan saya from UIA datang tuk ambik jubah, diorang da nak convo... waaa bestnyerrr, x sabar nak konvo gak,huhuhu..


pastu after da ambik baju diorang ajak outing thn ape lagi terus ambil peluang tuk belajor ngan diorang. malam tu kami semua try tuk buat light rail. memang seronok habis, abis je shoot light rail terus layan light painting tapi saya tak pandai sangat nak lukis, da macam jadi hape dah...haha


tapi yang paling penting kat sini kepuasan yang dapat apabila dapat berouting ngan orang-orang hebat dan dapat mendengar macam-macam pandangan dan cara untuk ambil gambar. sangat-sangat seronok macam beronok-ronok laaa...


ok jom saya tunjuk skit gambor yang saya ambil malam tu tapi tak cantik sangat la coz newbie an,huhu



ni mase kitaorg ngah try2 buat light rail... 





ni mase try2 nak buat light painting... x reti nak lukis,huhuhu

yang ni plak saya lupa nama dia ape orang panggil senang kita panggil hantu,hahaha




tu jelaaa yang mampu diupload so doakan agar saya dapat menguasai semua ni dengan baik dan insyaALLAH nak belajor pasal landscape plak...

 Berbicara dalam bahasa lain sudah tentu memahami makna yang berbeza.
Berbahasa dalam bahasa hakikat ,mana mungkin sama dengan bahasa syariat. 

assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment